SPS ZOZ Lębork oddział administracji

„Dostosowanie obiektów SPS ZOZ w Lęborku do warunków ochrony przeciwpożarowej – Dostosowanie budynku Administracji do warunków ochrony przeciwpożarowej” to inwestycja, która trwała od 22.08.2022r. – 22.12.2022r., której prace polegały na:

  • przygotowaniu dokumentacji projektowej i obsłudze technicznej
  • wymianie drzwi
  • likwidacji drzwi wahadłowych i montażu kurtyny powietrznej
  • wymianie lamp oświetlenia awaryjnego
  • likwidacji progów podłogowych
  • obłożeniu konstrukcji dachowej materiałami przeciwpożarowymi

Zapraszamy
do współpracy

Chętnie porozmawiamy na temat rozpoczęcia nasze współpracy.

Skontaktuj się z nami, chętnie porozmawiamy na temat rozpoczęcia wspólnej współpracy w zakresie instalacji przeciwpożarowych oraz ich serwisowania.

Przejdź do kontaktu